ניהול פרוייקט מעבר משרדים

 

מתכננים לעבור למשרד חדש? אנחנו נסייע לכם לבצע את המעבר באופן חכם וחלק, תוך שמירה על המשכיות עסקית מלאה מול לקוחות הארגון. 

 

מה כולל שירות ניהול פרוייקט מעבר משרדים ?

ניהול פרוייקט מעבר המשרדים, על כל היבטיו

 

התהליך כולל:

  • פגישה ראשונית עם גורמי התפעול הרלוונטיים לטובת היכרות עם הארגון, הגדרת האילוצים הקיימים, היכרות עם המבנה החדש והישן ועוד

  • הכנת תכנית עבודה למשימות הנדרשות לביצוע לטובת פרויקט המעבר

  • מעקב ובקרה על ביצוע תכנית העבודה

  • פיקוח על המעבר בפועל

 

מה מקבלים בסוף ?

ארגון שעבר למיקומו החדש בלו"ז הנדרש -תוך שמירה על המשכיות עסקית רציפה

 

כמה זמן אורך השירות ?

פפגישות בתדירות משתנה עד למועד מעבר הארגון. המלצתנו היא להתחיל את פעילות ניהול פרויקט מעבר המשרדים כ-3 חודשים לפני מועד המעבר המתוכנן.

 

משך כל מפגש: פגישות עיתיות של שעה. שאר הפעילות בהתאם למורכבות הארגון.

© 2023 by Success Consulting. Proudly created with Wix.com

  • Wix Facebook page
  • LinkedIn Social Icon